• Næstved Jagtforening

René Larsen
Tlf: 6195 3326
Mail: rene_larsen2@msn.com
De øvrige medlemmer i riffeludvalget er:
Rene Larsen, Stefan Perch-Nielsen, Tom M. Kristiansen, Erik H Larsen og Jens Møller

25. marts 2024:

Indskydning 2024 - forud for bukkejagten.

Næstved jagtforening afholder indskydning for foreningens medlemmer på karrebæk riffelbane lørdag d. 4. maj og søndag d. 12. maj.
For tilmelding - se opslag på forsiden under nyheder!

Indskydning og træning med riffel

Marts 2024 - status for riffelbanen:
Næstved jagtforening forventer, at vi igen kommer til at kunne indskyde og træne på banen på Ny Præstøvej i 2024
Pt. afventer vi en tilbagemelding på banens miljøgodkendelse, som bliver udstedt af Næstved Kommune.  Lige så snart der er nyt angående miljøgodkendelsen, melder vi ud hvornår skydningen igen kan starte op.
Indtil da må vi væbne os med tålmodighed og nyde, at foråret er på vej ind over det danske land.

Trænings- og indskydning med jagtriffel

Næstved Jagtforening afholder trænings- og indskydning på:
Næstved Skytteforenings skydebane på Ny Præstøvej 320, 4700 Næstved.
Der skydes på 100m og 200m bane om onsdagen. Indskrivning fra kl. 17.00 Seneste fremmøde er kl. 19.00 - skydning stopper kl. 20.00
Sæsonen 2023 er afsluttet.
Riffeludvalget siger tak for det fine fremmøde og håber, at alle skytter der har været forbi banen på Ny Præstøvej, kommer igen til næste år, når vi igen åbner op for skydning på 100m og 200m banen. Sæsonen starter op igen i april 2024

​​​​

20220802_164657.jpg

Skydning er på 100 meter og hvis man ønsker det kan der også skydes på 200 m. Der må skydes med bane/jagt riffel op til kaliber 7,62 (cal. 308 og 30,06, klasse 1 våben)
Bemærk - det er ikke tilladt at anvende mundingsbremse på banen.
Der kan skydes på 8 baner.
Pris pr. deltager kr. 50 og for ikke medlemmer kr. 100,00.
Der skal betales med MobilePay ved fremmøde.

Hvis du vil være sikker på, at din riffel er korrekt indskudt til fx Sverige den 16. august og resten af jagt sæsonen, så kom ud og træn.
For at kunne deltage i skydningen skal der forevises gyldigt medlemskab af Danmarks Jægerforbund (dette af hensyn til forsikringsdækning), gyldigt jagttegn og gyldig våbentilladelse.
Spørgsmål kan stilles til:
René Larsen, mobil 6195 3326

For at bevise behovet for tid på skydebanen vil vi opfordre medlemmerne til at benytte tilbuddet.

Hilsen fra riffeludvalget