• Næstved Jagtforening

Jagthundetræning

Sommer 2020CB 1.jpg

Næstved Jagtforening afholder hundetræning for jagthunderacer.

Vi kører følgende hold:

• Hvalpemotivation
  • Begynder/unghund
  • Let øvede
  • Spaniels (øvede)

Vi starter træningen torsdag d. 20/8 kl. 19.00 – 20.00 og slutter d. 24/9, I alt 6 gange.
Træningen afvikles på de grønne arealer på Skyttemarksvej (Skovkilden) i Næstved. Pris Kr. 350,-
Tilmeldingen sker efter først til mølle princippet.

På vegne af hundeudvalget
Charlotte Bøgstrøm

Forårs træning aflyst på grund af Corona Virus

Jagthundetræning
Forår 2020
Næstved Jagtforening afholder hundetræning for jagthunderacer.
Vi kører følgende hold:
Hvalpemotivation
Begynder/ unghund
Apporteringshold, hvor vi træner op til Jægerforbundets Apporteringsprøver (kun for trænede hunde). ALT OPTAGET
Vi starter forårstræningen mandag d. 30/3-20 og sidste gang d. 11/5-20 (d. 13/4-20 springer vi over) kl. 19.00 – 20.00, I alt 6 gange.
Apporteringsholdet træner søndage med start d. 29/3-20 og sidste gang d. 10/5-20 (d. 12/4-20 springer vi over) kl. 9.00 – 10.00, I alt 6 gange.
Træningen afvikles på de grønne arealer for enden af Skyttemarksvej (Skovkilden) i Næstved. Pris Kr. 350,- Tilmelding på mail til Charlotte Bøgstrøm på mail: jagthund6304@gmail.com. Oplys navn, adresse, tlf. nummer samt hunderace, fødselsdato og navn på jeres hund. Når vi har registreret jeres tilmelding i form af en returmail, beder vi jer indbetale deltagergebyret på reg. nr 6070 konto nr. 4271034. Angiv navn! Gerne på både fører og hund. Tilmeldingen sker efter først til mølle princippet. På vegne af hundeudvalget Charlotte Bøgstrøm